24 Nisan 2014 Perşembe

Sevgilerde

sevgileri yarınlara bıraktınız
çekingen, tutuk, saygılı
bütün yakınlarınız
sizi yanlış anladı.

bitmeyen işler yüzünden
(siz böyle olsun istemediniz)
bir bakış bile yeterken anlatmaya her şeyi
kalbinizi dolduran duygular
kalbinizde kaldı.

siz geniş zamanlar umuyordunuz
çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek
yılların, telaşlarda bu kadar çabuk geçeceği aklınıza gelmedi.

gizli bahçenizde
açan çiçekler vardı
gecelerde ve yalnız.
vermeyi az buldunuz
yahut vakit olmadı.

17 Comments:

Adsız said...

kimsiniz

a. said...

İlginç bir soru :S

Adsız said...

Ama bu bir cevap değil ,)

a. said...

Bu bir cevap aslında ama sorunuzunki değil :p

Adsız said...

nasıl bir soru isterdiniz?

a. said...

sorulardan yorulmuşum, cevaplar güzel :)

Adsız said...

anlat lütfen.. ))

a. said...

Neyi, diyeceğim ve bir kısır döngüye gireceğiz :)

Yorum bırakmak için güzel bir şiir seçmişsin. Sade ama vurucu olanlardan.

a. said...

Saatlerdir puzzle arıyorum. Güzel, tatlı, kış temalı bir şey niye yapmıyorlar dersin?

Adsız said...

bilmiyorum, öyle puzzle yapıyorlardır, ama para verene... ne için istiyorsun?
rastgele ama bildiklerimden seçtim.

a. said...

yapmak için istiyorum :) daha önce yapmadım bi deneyim dedimdi.

Adsız said...

bilgisiyarüzerinde mi yapacaksın? gerçek mi olsun?

a. said...

Gerçek olsun :)

Adsız said...

arayacaksınız )
bir nevi dipsiz kuyu gibi o işler

a. said...

Gerçek mi olsun deyince öneri yapıcaksınız sanmıştım :p
Olsun bakalım bakalım.

Adsız said...

bilirsem yaparım )
bilmiyorum

a. said...

Takılıyorum, ilgine teşekkürler :)